A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області повідомляє. Новини 06.05.2020

Дата: 07.05.2020 16:32
Кількість переглядів: 91

 

ВСІ НОВИНИ

Місцеві бюджети Бердянського та Приморського районів отримали

більше майже 23 мільйонb гривень плати за землю

За січень – квітень 2020 року власниками та користувачами земельних ділянок, які перебувають на обліку в Бердянському управлінні ГУ ДПС у Запорізькій області,  перераховано до місцевих бюджетів 22.6 мільйона гривень плати за землю.

Як повідомила начальниця Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова, значну частину надходжень – 18,2 мільйона (80,6 відс.) сплатили власники земельних ділянок, часток (паїв) та землекористувачі - юридичні особи. Від фізичних осіб надійшло 4,4 мільйона гривень плати за землю.

Зокрема, суб’єкти господарювання і мешканці м. Бердянськ за чотири місяці спрямували до бюджету міста 15,6 мільйона, землекористувачі Бердянського району сплатили до скарбниць громад 3,2 мільйона та Приморського – 3,8 мільйона тощо.

Нагадаємо, плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

 

Бердянське управління про відповідальне ставлення

до виходу з карантину

Нарешті наше місто поступово звільняється від карантинних обмежень. З певним послабленням заходів, спрямованих на запобігання коронавірусної хвороби, починають роботу ринки, салони краси, перукарні, заклади громадського харчування на винос, тощо.

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує, що здійснення вищевказаної, як і будь-якої іншої господарської діяльності, можливе лише при державній реєстрації своєї діяльності (п.1 ст. 58 Господарського кодексу України). Державна реєстрація здійснюється Державними реєстраторами органів місцевого самоврядування.

Після проведення процедури державної реєстрації господарської діяльності постає питання вибору системи оподаткування. Звісно, більш зручною для фізичних осіб-підприємців є спрощена система оподаткування (єдиний податок).

Платники єдиного податку поділяються на 4 групи. Відразу зазначимо, що платники єдиного податку першої групи можуть здійснювати роздрібний продаж товарів виключно з торговельних місць на ринках, а платники єдиного податку четвертої групи провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства. Діяльність, суб’єктів господарювання, які надають послуги харчування, та/або займаються роздрібною торгівлею (не на території ринків), можлива лише на другій або третій групах єдиного податку.

Для обрання спрощеної системи до податкового органу необхідно подати відповідну заяву.

Для платників єдиного податку першої та другої груп заява щодо обрання спрощеної системи оподаткування подається до податкового органу за місцем реєстрації платника до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація. В такому випадку ФОП буде платником єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Для платників податку третьої групи заява щодо обрання спрощеної системи оподаткування подається протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації. В такому випадку ФОП буде платником єдиного податку з дня його державної реєстрації.

Вже зареєстровані суб’єкти господарської діяльності можуть перейти на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Звертаємо увагу, що у разі досягнення протягом календарного року обсягу доходу 1 млн грн, платник єдиного податку зобов’язаний використовувати реєстратор розрахункових операцій.

Платники єдиного податку першої та другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки та на період хвороби, підтвердженої копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Щоб скористатись правом на відпустку платникам необхідно подати до територіального органу ДПС заяву у довільній формі з інформацією про період запланованої відпустки. З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендуємо подавати заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подавати одразу після закінчення лікарняного.

На період відпустки чи лікарняного повинна бути припинена діяльність та відсутній дохід. Якщо на поточний рахунок в період відпустки чи лікарняного надійдуть грошові кошти, у ФОП має бути документальне підтвердження того, що це кошти за товари (послуги), поставлені до початку відпустки чи лікарняного, або ж раніше був укладений договір, який передбачає перерахування передоплати.

На час відпустки платники єдиного податку не звільняються від сплати інших податкових платежів і подання звітності.

Ще раз звертаємо увагу суб’єктів господарювання які використовують у своїй діяльності найману працю на обов’язковому оформленні трудових відносин з найманими працівниками. Нагадуємо, що порушення Податкового кодексу України та законодавства України про працю, веде не тільки до застосування значних штрафних санкцій, а і є порушенням соціальних гарантій, які надає держава громадянам. Адже не оформлення найманих працівників - це позбавлення людини права на соціальний захист, пенсію, трудовий стаж тощо. 

Між роботодавцем та найманим працівником обов’язково має бути укладений трудовий договір, а заробітна плата не може бути меншою за мінімальну заробітну плату, встановлену законодавством.

Тож, з чого почати приймаючи працівника на роботу?  По-перше: укласти трудовій договір з найманим працівником, по-друге: надати повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою-підприємцем до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

Після оформлення працівника на роботу роботодавець зобов’язаний нараховувати та виплачувати заробітну плату, причому у розмірі не меншому за мінімальну заробітну плату, встановлену законодавством.  Нагадаємо, що в 2020 році відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»  мінімальну заробітну плату встановлено у місячному розмірі з 1 січня 2020 року – 4723,00 грн.

Також слід пам’ятати, що під час виплати заробітної плати здійснюються нарахування, утримання, сплата податків і зборів з заробітної плати, а саме:

- ПДФО у розмірі 18% заробітної плати (751,14 грн при мінімальній зарплатні),

- військовий збір у розмірі 1,5% заробітної плати (62,60 грн при мінімальній зарплатні),

- ЄСВ  у розмірі 22% заробітної плати (918,06 грн при мінімальній зарплатні).

Слід зазначити, що нарахування ЄСВ з заробітної плати проводиться до           19 числа місяця наступного за звітним.

Про суми нарахованого та виплаченого доходу подається звіт форми          1-ДФ. Звіт подається щоквартально, протягом 40 календарних днів по закінченню звітного кварталу.

Крім того, щомісяця подається звіт з ЄСВ протягом 20 календарних днів по закінченню звітного місяця. Зазначена звітність подається виключно за періоди, коли проводились нарахування та виплата доходів.

Враховуючи поступове відновлення роботи майже у всіх сферах бізнесу та поки ще досить напружену ситуацію в економіці, фахівці податкової служби закликають всіх представників бізнесу зайняти відповідальну позицію та не зважаючи на складні умови, опікуватися інтересами держави та дотримуватися податкового законодавства, касової дисципліни, мати всі необхідні документи та не приховувати отримані доходи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь