A A A K K K
для людей із порушенням зору
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє

Дата: 01.11.2018 11:49
Кількість переглядів: 876

Фото без опису

 

 

 

Нагадування для роботодавців

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що однією із умов легалізації трудових відносин є укладення трудового договору з найманими працівниками.

Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору,  оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413, де зазначено, що роботодавець зобов’язаний подати повідомлення до органу ДФС до початку роботи новоприйнятого працівника.

Якщо вказані вимоги законодавства не виконуються, роботодавці несуть відповідальність у вигляді штрафу.

 

Про останні зміни податкового законодавства дізналися

на семінарі бердянські платники

Керівники та фахівці Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області провели семінар для керівників та бухгалтерів підприємств та фізичних осіб-підприємців, присвячений останнім змінам у податковому законодавстві.

Відкриваючи семінар, начальник Бердянського управління Оксана Федорова проінформувала учасників заходу про зміни в організаційній структурі фіскальної служби Запорізької області, що відбулися у зв’язку з реформуванням служби. Зокрема, про функціональні повноваження Бердянського управління, утвореного на правах відокремленого підрозділу Головного управляння ДФС у Запорізькій області.

Під час семінару фахівці фіскальної служби ознайомили платників з останніми змінами, які відбулися у податковому законодавстві щодо сплати податку на доходи фізичних осіб з доходів у вигляді орендної плати за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, в адмініструванні єдиного соціального внеску, зокрема сплати єдиного внеску членами фермерського господарства. Змінами у порядках реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, реєстрації та ведення книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок, що передбачають спрощення процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та ведення книг обліку за спрощеним порядком. Також присутніх проінформовано про впровадження пілотного проекту щодо застосування інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек).

Окрему увагу приділили питанням надання адміністративних послуг, які суб'єкти підприємництва можуть отримати у Центрі обслуговування платників, можливостям Електронного кабінету платника та нюансам електронного звітування. Закликали присутніх активно використовувати електронні сервіси фіскальної служби.

Серед питань, які жваво обговорювалися під час семінару – заходи щодо погашення податкового боргу та порядок видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів. Окремі питання адміністрування податку на додану вартість та порушення у сфері земельного законодавства

Також, податківці нагадали присутнім про дотримання роботодавцями мінімальних гарантій в оплаті праці, закликали бухгалтерів чітко дотримуватись Порядку заповнення документів на переказ коштів у разі сплати податків, зборів та єдиного внеску, а також перевіряти інформацію про розрахункові рахунки для зарахування платежів.

На завершення семінару учасники отримали відповіді на свої запитання та практичні рекомендації від спікерів заходу.

Новини законодавства

 

До уваги платників рентної плати!

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що Міністерством фінансів України наказом від 21 cерпня 2018 року № 707, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 вересня 2018 року за  № 1057/32509 (далі – наказ № 707) затверджено Зміни до форми Податкової декларації з рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17 серпня 2015 року № 719, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1051/27496 із змінами.

Наказом № 707 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства фінансів України від 17 вересня 2012 року № 1001 «Про затвердження форми Податкового розрахунку з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 жовтня 2012 року за № 1733/22045.

Наказ № 707 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 12.10.2018 № 78 і цей наказ набирає чинності з 12 лютого 2019 року.

 

Зміни до порядків реєстрації та застосування РРО і КОРО

МФУ наказом вiд 20.09.2018 року №773 затвердив зміни до «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій».

Наказ № 773 набув чинності з 01.10.2018 року частково.

Так, з 01.10.2018 суб'єкти  господарювання можуть відмовитися від використання книги обліку розрахункових операцій (КОРО) на РРО у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії, за умови не проведення розрахункових операцій до моменту підключення резервного РРО або включення електроенергії.

Рішення про це затверджується власними розпорядчими документами. У такому випадку суб 'єкт господарювання має право не реєструвати i не зберігати КОРО та розрахункові книжки, а тi, хто вже зареєстрував - скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.

Змінами виключено вимоги до використання КОРО, зареєстрованого на РРО:

- підклеювання фіскальних звітних чеків до вiдповiдних сторінок КОРО;

- щоденне виконання записів (у разі здійснення розрахункових операцій) про рух готівки та суми розрахунків, при цьому дані за сумами, отриманими від покупців, та данi за сумами, виданими покупцям, записуються окремо;

- ведення обліку ремонтів, робіт з технічного обслуговування, а також перевірок конструкцій та програмного забезпечення РРО у вiдповiдному роздiлi КОРО.

Водночас, порядок використання КОРО, зареєстрованого на РРО, доповнено вимогою  щодо забезпечення збереження щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звiтiв) в електронній формі.

При цьому, зміни щодо запровадження електронного документообігу мiж суб'єктами господарювання, центрами сервісного обслуговування та органами ДФС, спрощення реєстрації/перереєстрації РРО (на пiдставi заяви в електронному вигляді) застосовуються після набрання чинності наказами МФУ щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО РРО.

До набрання чинності новими формами заяв у разі прийняття рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або увімкнення електроенергії, такий суб'єкт господарювання має додати до заяви про реєстрацію РРО копію відповідного рішення, про що зазначити в пункті 9 такої заяви.

Зареєстровані журнали використання РРО, КОРО та РК за "старою формою" можуть використовуватися до скасування їх реєстрації або закінчення.

 

 

Роз’яснення законодавства

 

До уваги платників ПДВ!

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє наступне.

Якщо на дату повернення суми попередньої оплати (авансу)/ поставлених товарів у зв’язку із зміною кількості поставлених товарів/послуг без зміни їх ціни постачальник (продавець) – платник ПДВ складає розрахунок коригування (далі – РК) до податкової накладної (далі – ПН), яка була складена на дату отримання коштів/постачання товарів, то у першому рядку табличної частини (розділ Б) такого РК:

? у графі 1 зазначається порядковий номер рядка ПН, який коригується;

? у графі 2 зазначається причина коригування «Зміна кількості». Причина коригування вказується в графі 2 без лапок та інших додаткових розділових знаків;

? значення граф 3–6 відповідає значенню відповідно граф 2–5 рядка ПН, що коригується;

? у графі 7 «Коригування кількості; зміна кількості, об’єму, обсягу (–)(+)» зі знаком «–» зазначається значення графи 6 рядка ПН, що коригується;

? у графі 8 «Коригування кількості; ціна постачання товарів/послуг» зазначається значення графи 7 рядка ПН, що коригується;знак «–»у цій графі не вказується;

? графи 9–10 «Коригування вартості» не заповнюються;

? значення граф 11, 12 відповідає значенню відповідно граф 8, 9 рядка ПН, що коригується;

? у графі 13 зі знаком «–» зазначається значення графи 10 рядка ПН, що коригується.

Одночасно заповнюється другий рядок табличної частини (розділ Б) такого РК, у якому:

¨ у графі 1 зазначається новий черговий порядковий номер рядка, якого не було в ПН, що коригується (наприклад, якщо в ПН, що коригується, було 10 рядків, то у графі 1 зазначається номер 11).

¨ у графі 2 зазначається причина коригування «Зміна кількості». Причина коригування вказується в графі 2 без лапок та інших додаткових розділових знаків. Запис у графі 2 першого і другого рядків не повинен відрізнятися;

¨ значення граф 3–6 відповідає значенню відповідно граф 2–5 рядка податкової накладної, що коригується;

¨ у графі 7 «Коригування кількості; зміна кількості, об’єму, обсягу (–)(+)» зазначається нове (змінене, правильне) значення кількості товарів/послуг;

¨ у графі 8 «Коригування кількості; ціна постачання товарів/послуг» зазначається значення графи 7 рядка ПН, що коригується;

¨ графи 9–10 не заповнюються;

¨ значення граф 11, 12 відповідає значенню відповідно граф 8, 9 рядка ПН, що коригується;

¨ у графі 13 зазначається правильне значення обсягу постачання (без урахування ПДВ).

Мінімальна заробітна плата

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує. Заробітна плата — це грошова винагорода, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим ніж розмір мінімальної заробітної плати (частина перша ст. 31 Закону про оплату праці).

Для працівників, оплата праці яких здійснюється за посадовими окладами (місячними тарифними ставками), має дотримуватись мінімальна державна гарантія — мінімальна місячна заробітна плата, а за погодинною оплатою (годинними тарифними ставками) — мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі.

Частиною другою зазначеної статті визначено вичерпний перелік виплат, які не враховуються при обчисленні мінімального розміру заробітної плати працівника. Це — доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.

Якщо працівнику, який виконав місячну норму праці, нараховано заробітну плату в меншому розмірі, ніж мінімальний, роботодавець проводить доплату до його рівня.

Така доплата розраховується в кінці місяця, коли відома сума заробітної плати за відпрацьований час, а виплачується разом із заробітною платою за другу половину місяця.

  Мінімальна заробітна плата: з 1 січня 2018 року - 3723 грн на місяць, у погодинному розмірі - 22,41 грн.

 

Залишок готівки в іноземній валюті у касі підприємства: правила встановлення ліміту

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області інформує, що здійснення операцій з іноземною валютою регламентується Правилами використання готівкової іноземної валюти на території України із змінами і доповненнями, затвердженими постановою Правління Національного банку України від 30 травня 2007 року за № 200 із змінами і доповненнями (далі – Правила).

Пунктом 8.11 Правил встановлено, що уповноважений банк установлює ліміт залишків іноземної валюти в касі суб’єктів підприємницької діяльності, яким дозволяється використовувати готівкову іноземну валюту як засіб платежу, якщо залишки іноземної валюти залишаються в неробочі часи доби в касі (до розрахунку ліміту каси не включаються кошти, які передбачені для виплати заробітної плати нерезидентам і на відрядження працівників за кордон). Понадлімітні залишки готівкової іноземної валюти підлягають повній інкасації до уповноваженого банку і зарахуванню на поточний рахунок в іноземній валюті суб’єкта підприємницької діяльності (через розподільчий рахунок). Якщо суб’єкти підприємницької діяльності працюють цілодобово, то закінченням робочого дня є початок операційного дня банку, у якому вони обслуговуються. 

Якщо суб’єкти підприємницької діяльності працюють у вихідні та святкові дні, то вони можуть перевищувати встановлені ліміти залишку іноземної валюти в касі з обов’язковою інкасацією понадлімітних залишків до уповноваженого банку не пізніше наступного робочого дня банку.

 

Про сплату акцизного податку

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що відповідно до п.п. 212.3.11 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність.

Пунктом 223.2 ст. 223 ПКУ визначено, що суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, щомісячно, не пізніше 20 числа наступного звітного (податкового) періоду, подають до контролюючого органу за місцем реєстрації декларацію акцизного податку.

При цьому платники, визначені п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 ПКУ (а саме особи, що реалізують пальне), а також платники, які мають діючі (у тому числі призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством, зобов’язані за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації незалежно від того, чи провадили такі платники господарську діяльність у звітному періоді - п. 49.21 ст. 49 ПКУ.

Підпунктом 222.3.2 п. 222.3 ст. 222 ПКУ визначено, що суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок за місцем здійснення реалізації таких товарів.

 

Уточнення фінансової звітності: показники декларації з податку на прибуток підприємств уточнюються відповідно до норм ПКУ

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що підприємства можуть подавати уточнену фінансову звітність на заміну раніше поданої звітності за результатами проведення аудиторської перевірки з метою виправлення самостійно виявлених помилок або інших причин (п. 2 Порядку  подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами та доповненнями).

Подання та оприлюднення уточненої фінансової звітності та уточненої консолідованої фінансової звітності здійснюється у такому самому порядку, що і звітності, яка уточнюється.

Якщо внаслідок виявлених у фінансовій звітності помилок підлягають уточненню показники декларації з податку на прибуток підприємств, таке уточнення здійснюється відповідно до положень ст. 50 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями із поданням до уточнюючої декларації уточненої фінансової звітності за відповідний звітний період.

 

Податкова знижка для фізичних осіб

Громадяни, які не є суб’єктами господарювання та, які протягом 2017 року були офіційно працевлаштовані та отримували заробітну плату, з якої утримувався податок на доходи фізичних осіб, мають право на отримання податкової знижки за умови наявності підстав, передбачених Податковим кодексом України.

Податкова знижка надається, якщо у фізичної особи протягом звітного року були витрати на навчання у вищих та професійно-технічних закладах, на отримання доступного житла за державними програмами, на оплату допоміжних репродуктивних технологій, а також пов’язані зі сплатою відсотків за іпотечним кредитом, внесків на благодійність, страхових платежів (внесків, премій) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески у рамках недержавного пенсійного забезпечення тощо.

Для отримання податкової знижки за наслідками 2017 року, громадянам необхідно заповнити та до 31 грудня 2018 року включно подати за місцем реєстрації декларацію про майновий стан та доходи, отримані протягом 2017 року. У декларації необхідно вказати суму одержаного за рік доходу у вигляді заробітної плати, вид понесених витрат, їх розмір і розраховану суму податку на доходи фізичних осіб до повернення.

Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному році, не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого у вигляді заробітної плати. До заробітної плати належать основна та додаткова винагороди, інші заохочувальні та компенсаційні кошти, які виплачують платнику податку на підставі відносин трудового найму.

Після отримання декларації визначається сума, що підлягає поверненню, яка громадянам перераховується протягом 60 днів поштовим переказом або на банківський рахунок.

Звертаємо увагу, що право на отримання податкової знижки не переноситься на наступні роки, тобто для отримання знижки за 2017 рік необхідно подати декларацію до 31 грудня 2018 року включно.

 

Виграш у лотерею: оподаткування у фізичної особи

Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється розділом IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Так, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) включаються, зокрема доходи у вигляді виграшів, призів (пп. 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).

Особливості нарахування (виплати) та оподаткування виграшів та призів регулюються п. 170.6 ст. 170 ПКУ, згідно з пп. 170.6.1 якого податковим агентом платника податку під час нарахування (виплати, надання) на його користь доходу у вигляді виграшів (призів) у лотерею чи в інші розіграші, є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату).

Відповідно до пп. 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ податковим агентом – оператором лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку на доходи фізичних осіб, нарахованого за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 відсотків), із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.

Під час нарахування (виплати) доходів у вигляді виграшів у лотерею або в інших розіграшах, які передбачають попереднє придбання платником податку права на участь у таких лотереях чи розіграшах, не беруться до уваги витрати платника податку у зв’язку з отриманням такого доходу (пп. 170.6.4 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).

Доходи, зазначені у п. 170.6 ст. 170 ПКУ, остаточно оподатковуються під час їх виплати за їх рахунок (пп 170.6.5 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).

Крім того, відповідно до пп. 1.1 п. 16¹ підрозділу 10 розділу XX ПКУ платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 ПКУ, зокрема фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні.

Згідно з п.п. 1.2 п. 16¹ підрозділу 10 розділу XX ПКУ об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.

Пунктом 163.1 ст. 163 ПКУ передбачено, що об’єктом оподаткування резидента є, зокрема загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюється у порядку, встановленому ст. 168 ПКУу (пп. 1.4 п. 16¹ підрозділу 10 розділу XX ПКУ).

Відповідно до пп. 1.3 п. 16¹ підрозділу 10 розділу XX ПКУ ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування, визначеного п.п. 1.2 п. 16¹ підрозділу 10 розділу XX ПКУ. 

Отже, дохід у вигляді виграшів у лотерею включається до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податку та оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків і військовим збором за ставкою 1,5 відсотка.

 

Звітність ФОП – «єдинника», який одночасно є особою, що здійснює незалежну професійну діяльність

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що відповідно до п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) незалежна професійна діяльність – це участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою – підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.

Пунктом 291.3 ст. 291 ПКУ визначено, що обрати спрощену систему оподаткування може юридична особа чи фізична особа – підприємець (далі – ФОП). 

Тобто, чинним законодавством не заборонено фізичній особі, яка здійснює незалежну професійну діяльність, бути підприємцем та здійснювати іншу підприємницьку діяльність, не заборонену законом.

Відповідно до пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПКУ платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Доходи, отримані від здійснення підприємницької діяльності на спрощеній системі оподаткування, відображаються у податковій декларації платника єдиного податку ФОП, за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 578 із змінами і доповненнями.

Доходи, отримані від здійснення незалежної професійної діяльності, відображаються у податковій декларації за результатами звітного року відповідно до розділу IV ПКУ у строки, передбачені для платників податку на доходи фізичних осіб (п. 178.4 ст. 178 ПКУ), тобто до 1 травня, за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» із змінами і доповненнями.

Отже, ФОП – платнику єдиного податку, який одночасно є особою, що здійснює незалежну професійну діяльність, необхідно подавати річну декларацію про майновий стан та доходи.

 

Суб’єкт господарювання орендує приміщення у фізособи: як сплачувати ПДФО

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє,  що у разі оренди приміщення у фізичної особи  суб’єктом господарювання (підприємством або фізичною особою - підприємцем) податковим агентом виступає орендар.

Слід враховувати правило, передбачене статтею 168.1.1 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), відповідно до якого податковий агент, що нараховує оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок.

Сума  доходів у вигляді орендної плати оподатковується податком на доходи з фізичних осіб за ставкою 18%. Окрім цього, з такого доходу утримується військовий збір за ставкою 1,5% .

Сплата ПДФО та військового збору  до бюджету здійснюється під час виплати такого оподатковуваного доходу ( пп. 168.1.2 ПКУ). Cума виплаченої орендної плати фізичній особі відображається підприємством (підприємцем) – орендарем у формі № 1ДФ з ознакою доходів «106».

 

Виправлення помилок платником єдиного податку третьої групи

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє: якщо юридична особа - платник єдиного податку третьої групи здійснює виправлення самостійно виявлених помилок шляхом подання уточнюючого розрахунку, така юридична особа має надати податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи), з відповідною позначкою «Уточнююча».

Уточнюючі податкові декларації подаються окремо за кожний податковий (звітний) період, що уточнюється.

  В розділах ІІ «Дохід, що підлягає оподаткуванню» (далі – розділ ІІ) та ІІІ «Розрахунок податкових зобов’язань з єдиного податку» (далі – розділ ІІІ) уточнюючої податкової декларації зазначаються правильні показники з урахуванням уточнень наростаючим підсумком.

  У рядках 11 – 17 розділу ІV «Визначення податкових зобов’язань у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок» (далі – розділ ІV) уточнюючої податкової декларації зазначається сума уточнень податкових зобов’язань, яка розраховується шляхом порівняння показників уточнюючої податкової декларації та податкової декларації, яка уточнюється, а також сума нарахованого штрафу та пені, в тому числі:

- рядок 11 – сума податку за даними раніше поданої декларації, що уточнюється, в залежності від форми декларацій, яка подавалася за податковий (звітний) період, який уточнюється (за наростаючим або не наростаючим підсумком);

- рядок 12 – уточнена сума податкових зобов’язань за податковий (звітний) період (за календарний квартал), у якому виявлена помилка;

- рядок 13 – сума податку (недоплата), яка збільшує податкове зобов’язання у зв’язку з виправленням помилки (рядок 12 - рядок 11 декларації);

-         рядок 14 – сума податку, яка зменшує податкове зобов’язання у зв’язку з виправленням помилки (зазначається тільки позитивне значення: рядок 11 - рядок 12 декларації);

- рядок 15 – сума штрафу в розмірі 3 % суми недоплати (рядок 13 х 3%);

- рядок 16 – в уточнюючій декларації не заповнюється;

- рядку 17 – сума самостійно нарахованої пені, відповідно до п.п. 129.1.3 п. 129.1, п. 129.4 ст. 129 глави 12 розділу II Податкового кодексу України.

 

Фізичні особи можуть сплачувати податки та збори через Електронний кабінет

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора