A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє

Дата: 13.12.2018 11:26
Кількість переглядів: 182

 


Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє(скачати повний файл)

Шановні платники податків! Завчасно подбайте про сплату податків до бюджету, у зв’язку із святкуванням Новорічних та Різдвяних свят

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє платникам податків, що відповідно до норм Податкового кодексу України термін сплати податків і зборів, якщо останній день сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, не переноситься.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 №1-р «Про перенесення робочих днів у 2018 році» установлено, що для святкування 25 грудня 2018 року Різдва Христового, католицького, робочий день 24 грудня, понеділок, перенесено на суботу 22 грудня.

Для святкування Нового року 1 січня 2019 року, робочий день 31 грудня 2018 року, понеділок, перенесено на суботу 29 грудня 2018 року.

Нагадуємо, якщо останній день сплати податку або збору припадає на вихідний або святковий день, то податкові зобов’язання необхідно сплатити напередодні встановленого граничного терміну.

З метою своєчасного здійснення розрахунків та надходження коштів до бюджету, недопущення формування податкового боргу, рекомендуємо здійснити всі необхідні податкові платежі до 28 грудня 2018 року

Шановні платники податків, для запобігання утворення податкового боргу через  несвоєчасну сплату податків, не залишайте на останній день сплату податкових зобов’язань. Пам’ятайте про важливість вчасного розрахунку з бюджетом, адже наявність податкової заборгованості порушує права усіх громадян, позбавляючи державу джерел фінансування потреб суспільства.

 

За 11 місяців до місцевих бюджетів Бердянщини

надійшло понад 597 мільйонів гривень

Протягом січня-листопада 2018 року платниками податків до місцевих бюджетів сплачено 597,4 мільйона гривень. Як повідомила начальник Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Оксана Федорова, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 19,6 %, або на 97,7 мільйона гривень. За 11 місяців 2017 року до місцевих бюджетів Бердянського та Приморського районів було спрямовано 499,7 мільйона гривень.

У листопаді до місцевих бюджетів надійшло  58 мільйонів гривень, що на 4,2 %, або на 2,3 мільйона гривень більше листопада 2017 року.

Як зазначила керівник Бердянського управління, основним джерелом надходження до місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб. За січень-листопад 2018 року за рахунок цього податку бюджети місцевих громад поповнились на 364,5 мільйона гривень. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року забезпечено приріст на 18,4 відс. або 56,7 мільйона гривень.

Крім того, до місцевого бюджету надійшло  плати за землю – 92,1 млн.грн.,  єдиного податку – 110 млн.грн., податку на майно  - 10,9 млн.грн., транспортного податку – 0,7 млн.грн. Надходження із зазначених податків також мають позитивну динаміку до минулорічних показників.

 

Фахівці  Бердянського управління зустрілися

з представниками сільськогосподарських підприємств

Бердянським управлінням ГУ ДФС у Запорізькій області спільно з Приморською районною державною адміністрацією 06 грудня 2018 року було організовано проведення  «круглого столу» із сільськогосподарськими товаровиробниками регіону.

Одним із актуальних питань, як для фіскальної служби так і для місцевих органів, є надходження податку на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходження до місцевого бюджету Приморського регіону  та  надає змогу фінансувати його соціальну сферу.

Одним із чинників складової ПДФО є перерахування податку із виплаченої орендної плати сільськогосподарськими підприємствами-орендарями земельних ділянок. Як зазначила начальник Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Оксана Федорова, протягом січня-листопада 2018 року до бюджету Приморському регіону надійшло 10,6 млн.грн., що на 3,9 млн.грн. менше надходжень 2017 року. Таке зменшення і стало приводом для проведення зустрічі із сільськогосподарськими товаровиробниками. 

На зустріч було запрошено більше 30 платників, в ході співбесіди було з’ясовано, що у 2017 році керівниками сільськогосподарських підприємств було прийнято рішення  щодо виплати орендної плати громадянам-власникам земельних ділянок-паїв на рівні 6-7 % від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки. В 2018 році, через низьку врожайність сільськогосподарських культур, орендна плата виплачується на рівні 3% від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки. При цьому виплата здійснюється у грошовій формі, тому до суми отриманого доходу, та відповідно податку на доходи фізичних осіб, не застосовується коефіцієнт 1,21.

Зазначене і стало головною причиною зменшення перерахування ПДФО з орендної плати підприємствами-орендарями земельних паїв в цьому році у порівнянні з минулим. Проте підприємства дотримуються вимог законодавства та нараховують орендну плату не менше 3 відсотків від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.

За результатами проведеної зустрічі бюджет Приморського регіону у грудні місяці очікує надходження ПДФО у сумі 2,5 мільйона гривень.

 

Новини законодавства

 

Внесено зміни до форми інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області доводить до відома, що 07.12.2018 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.10.2018 № 848 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 лютого 2015 року № 67» (далі – Наказ № 848) (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 20.11.2018 за № 1313/32765).

Наказом № 848 внесено зміни до форми інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2015 № 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.02.2015 за № 223/26668 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.12.2015 № 1203).

Крім того, Наказом № 848 внесено зміни до Порядку формування і оприлюднення інформації щодо сплати податків суб’єктами природних монополій та суб’єктами господарювання, які є платниками рентної плати за користування надрами, та інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2015 № 67, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.02.2015 року за № 223/26668, доповнивши пункт 4 новим абзацом такого змісту: «коду за ЄДРПОУ;».

Зміни внесені Наказом № 848 відповідно до п. 35.4 ст.і 35 розділу I Податкового кодексу України.

Наказ № 848 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України від 07.12.2018 № 94.

 

 

 

 

З 2020 року скасовується подання окремого звіту про суми податкових пільг

Постановою КМУ від 31.10.2018  № 891 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. N 1233" передбачається, що з 2020 року скасовується подання окремого звіту про суми податкових пільг.

Так, Постановою КМУ №891 визначено, що суб'єкт господарювання, який не сплачує податки та збори у зв'язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та відображає інформацію про їх  суми у податковій звітності, що подається контролюючому органу у строки, встановлені Податковим кодексом України.

Інформація про суми податкових пільг у податковій звітності повинна містити такі дані:

- код пільги за кожним видом податкових пільг, найменування пільг згідно з довідником пільг, форма та порядок ведення якого затверджуються ДФС;

- сума податку (збору), не сплаченого до бюджету у зв'язку з отриманням податкової пільги (вивільнені від оподаткування кошти);

- строк користування податковою пільгою у звітному періоді - число, місяць, рік початку та закінчення користування пільгами;

- сума податкової пільги, що використана за цільовим призначенням.

Облік податкових пільг ведеться контролюючими органами на підставі податкової звітності.

Постанова № 891 набирає чинності з 1 січня 2020 року.

Отже, передбачається скасування з 2020 року для суб'єктів господарювання обов'язку подавати до контролюючого органу окремий звіт про суми податкових пільг.

Облік сум податкових пільг буде здійснюватись контролюючим органом на підставі інформації, відображеної в поданій такими суб'єктами господарювання податковій звітності.

 

Роз’яснення законодавства

 

Останній день подання заяви для переходу на спрощену систему оподаткування – 14 грудня

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що платникам, які планують з І кварталу 2019 року перейти на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, необхідно подати відповідну заяву до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Тобто, останнім днем подання заяви таким платником буде 14 грудня 2018 року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Крім того, звертаємо увагу, що суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені для відповідних груп платників єдиного податку.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування регламентується ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями.

Аналогічне роз’яснення розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/360166.html

 

Оподаткування новорічних подарунків у 2018 році

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) фізичної особи – резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід (п.п. 163.1.1 п. 163.1 ст. 163 ПКУ).

Статтею 165 ПКУ встановлено перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО, зокрема – вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 25 % однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).

Отже, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО вартість дарунків, наданих такому платнику ПДФО суб’єктом господарювання, який у розрахунку на місяць не перевищує 25 % однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного податкового року.

Зауважуємо, якщо дитячі подарунки планується дарувати у 2019 році (тобто, нарахування такого доходу відбудеться у 2019 році), то вартість неоподатковуваних подарунків обчислюватиметься виходячи з нового розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 01.01.2019.

Деякі питання фінансування заходів, пов’язаних з організацією новорічних і різдвяних свят для дітей і підлітків, також врегульовані Законом України від 30 листопада 2000 року № 2117-III «Про звільнення від оподаткування грошових коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків» із змінами та доповненнями (далі –  Закон № 2117). Норми Закону № 2117 діють щороку у період з 15 листопада поточного року до 15 січня наступного року.

Так, зокрема, звільняються від оподаткування ПДВ операції з продажу виробничими та торговими підприємствами дитячих святкових подарунків, а також квитків на новорічно-різдвяні заходи для дітей, що закуповуються за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, профспілкових комітетів підприємств та організацій, інших неприбуткових організацій. При цьому суми ПДВ, сплачені виробниками дитячих святкових подарунків за придбання сировини та матеріалів для їх виробництва, відносяться до складу валових витрат і до податкового кредиту не включаються (ст. 2 Закону № 2117).

 

Вакцинацію, спрямовану на профілактику грипу, сплачує роботодавець: податкові наслідки

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що з доходу працівника у вигляді оплаченої роботодавцем вакцинації податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) не утримується, оскільки такий дохід звільняється від оподаткування (п.п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року із змінами та доповненнями (далі – ПКУ)).

Так, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу не входять, зокрема, кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на медобслуговування платника ПДФО за кошт його роботодавця за наявності підтвердних документів, окрім витрат, що компенсуються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медстрахування. До такої допомоги належать, зокрема, але не виключно, витрати роботодавця на вакцинацію працівника, спрямовану на профілактику захворювань у період загрози епідемії.

Такий дохід ПДФО не оподатковується, отже, не буде й утримання військового збору (п.п. 1.7 п. 16¹ підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ).

На дохід працівника у вигляді оплаченої роботодавцем вакцинації, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування також не нараховується, адже такі витрати роботодавця не належать до фонду оплати праці.

 

Право на податкову знижку для платника із статусом внутрішньо переміщеної особи застосовується з 01 січня 2019 року

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області звертає увагу, що право платника податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року (далі – ПКУ).

Підпунктом 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ передбачено, що платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично сплачені ним протягом звітного податкового року суми коштів, у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником податку, який має статус внутрішньо переміщеної особи.

Платник податку має право скористатися зазначеною у п.п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ податковою знижкою виключно за умови, що він та/або члени його сім’ї першого та другого ступенів споріднення:

? не мають у власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України;

? не отримують передбачених законодавством України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання.

Розмір такої знижки не може перевищувати (у розрахунку на календарний рік) 30 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року.

Зауважимо, що отримання податкової знижки за орендоване житло застосовується з 1 січня 2019 року.

Нагадуємо, що для отримання податкової знижки платнику податку необхідно подати до контролюючого органу за місцем реєстрації річну податкову декларацію, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 ПКУ).

 

При нарахуванні заробітної плати за грудень – не забудьте зробити річний перерахунок правильності нарахування ПДФО

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що порядок проведення перерахунку сум доходів та наданих податкових соціальних пільг встановлений п. 169.4 ст. 169 розд. IV Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Відповідно до п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки або перебування платника податку на лікарняному, то з метою визначення граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та в інших випадках їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування.

Перерахунок полягає в уточненні виплачуваних протягом року місячних доходів з урахуванням сум, які були нараховані безпосередньо за відповідні звітні місяці (відпускні, лікарняні тощо). Уточнені місячні оподатковувані доходи розраховуються кожний окремо як об’єкти оподаткування

Згідно з п.п. 169.4.2 п. 169.4 ст. 169 ПКУ роботодавець платника податку зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги, перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику податку у вигляді заробітної плати, а також суми наданої податкової соціальної пільги:

за наслідками кожного звітного податкового року під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;

під час проведення розрахунку за останній місяць застосування податкової соціальної пільги у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника податку або у випадках, визначених п.п. 169.2.3 п. 169.2               ст. 169 ПКУ (обмеження щодо застосування податкової соціальної пільги);

під час проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.

Відповідно до п.п. 169.4.3 п. 169.4 ст. 169 ПКУ роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого податку за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування, незалежно від того, чи має платник податку право на застосування податкової соціальної пільги. Згідно з  п.п. 169.4.4 п. 169.4 ст. 169 ПКУ якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає недоплата утриманого податку, то сума такої недоплати стягується роботодавцем за рахунок суми будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) за відповідний місяць, а в разі недостатності суми такого доходу - за рахунок оподатковуваних доходів наступних місяців, до повного погашення суми такої недоплати. Результати проведеного перерахунку сум доходів, нарахованих (виплачених) платнику податку, податковий агент відображає в податковому розрахунку за формою N 1ДФ, форму та порядок заповнення якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 N 4, в тому кварталі, в якому проведено такий перерахунок.

 

Об’єкт житлової нерухомості отримано у спадщину: обчислення податку на нерухомість

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області звертає увагу, що органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок) фізичними та юридичними особами, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 476 (п.п. 266.7.4 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ)).

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності (п.п. 266.8.1 п. 266.8 ст. 266 ПКУ)

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, та відповідні платіжні реквізити, зокрема органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком) (п.п. 266.7.2 п. 266.7 ст. 266 ПКУ).

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 ПКУ).

Отже, для фізичної особи, яка отримала об’єкт житлової нерухомості у спадщину після смерті його власника, податок обчислюється контролюючим органом за місцем її податкової адреси (місцем реєстрації) починаючи з місяця, у якому така особа набула право власності.

 

Використовувати під час тимчасової (виїзної) торгівлі ліцензію з іншого місця торгівлі не дозволяється

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій (ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481)).

Ліцензія (спеціальний дозвіл) – це документ державного зразка, який засвідчує право суб’єкта господарювання на провадження одного із зазначених у Законі № 481 видів діяльності протягом визначеного строку.

Місце торгівлі – місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива – без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, – торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів (ст. 1 Закону № 481).

Відповідно до п. 25 Тимчасового порядку видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня  1996 року № 493 зі змінами та доповненнями (далі – Тимчасовий порядок), місце торгівлі зазначається на лицьовому боці ліцензії.

Одержана на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами ліцензія має знаходитися на видному місці торгівлі і бути доступною для огляду (п. 27 Тимчасового порядку).

Отже, оскільки ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями (тютюновими виробами) отримується суб’єктом господарювання на кожне окреме місце торгівлі, то використовувати під час тимчасової (виїзної) торгівлі ліцензію з іншого місця торгівлі не дозволяється.

Для тимчасової (виїзної) торгівлі алкогольними напоями (тютюновими виробами) суб’єкт господарювання повинен придбати нову ліцензію на роздрібну торгівлю за таким тимчасовим місцем торгівлі.

 

Важливо: вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області  доводить до відома платників, що станом на 27.11.2018 оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

Перелік змін та доповнень (версія 1.26.13.0) (станом на 27.11.2018):

 Додано нові форми:

З метою реалізації вимог наказу Міністерства фінансів України від 11 квітня 2016 року № 428 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку» (з 01.12.2018):

? F/J 1314301 - Попередня заявка-розрахунок про потребу в марках акцизного податку;

? F/J 1314401 - Додаткова попередня заявка-розрахунок про потребу в марках акцизного податку.

На виконання наказу Державної служби статистики  від 30 серпня 2017 року № 242 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження  № 9?сг (річна) «Звіт про використання добрив і пестицидів»»:

? S2702010 - Звіт про використання добрив і пестицидів під урожай 20__ року.

На виконання наказу Державної служби статистики від 06 липня 2018 року  № 133 «Про затвердження форм державного статистичного спостереження щодо площ, валових зборів і врожайності сільськогосподарських культур»:

? S2702912 - Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 1 грудня 20__ року.

Додано нові версії документів:

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 17 вересня 2018 року № 763 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307» (з 01.12.2018):

? F/J1201010 - Податкова накладна;

? F/J1201110 - Додаток 1 до податкової накладної;

? F/J1201210 - Додаток 2 до податкової накладної. Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної.

Внесення змін до існуючих документів:

Для можливості зазначення двох періодів перебування фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування в графі 6 «Тип платника та період перебування (місяць)» титульного аркушу Додатку 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» додано додаткові поля «з», «по»:

? F3000512 - Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску. Форма № Д5 (річна).

У «Відповіді на запит у електронному вигляді» у посиланнях після пункту 2 додано пункт 3 та змінено номери посилань 3-7 на 4-8 відповідно.

? F1401802 - Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків відповідь на запит у електронному вигляді.

Приклади формування електронних документів (Excel-файли):

Податкова накладна(10).xls – Створено новий файл прикладу відповідно до його нової версії.

Програмні модулі:

У відповідності до протоколу про обмін інформацією між ДФС України та Пенсійним фондом України надано можливість формування та направлення звітів страхувальників (роботодавців) щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, в електронному вигляді за формою, що діяла з 01 травня 2015 року, якщо вони подаються до контролюючого органу за попередній звітний період (періоди) до 2016 року (коди форм: E04T00I-E04T09I, E05T00I-E05T06I, E06T00I-E06T04I, E07T00I-E07T01I).

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланнямhttp://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Недобросовісні роботодавці ризикують отримати штрафи за пор

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь