Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАТОР ПОВІДОМЛЯЄ!

Дата: 03.01.2019 10:08
Кількість переглядів: 966

Фото без опису

Відповідно до пункту 40 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2016 № 1127 (далі – Порядок № 1127), державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та цим Порядком.

Пунктом 42 Порядку № 1127 передбачено, що для державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р., подаються:

1) технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

2) документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

Документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.

Відповідно до статті 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення питань адміністративно-територіального устрою, а саме: підготовка і внесення на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території відповідного населеного пункту; підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо питань адміністративно-територіального устрою в порядку і межах повноважень, визначених законом.

Підтверджуючим документом про присвоєння поштових адрес є саме рішення виконавчого комітету сільської, селищної та міської ради. Комунальне підприємство не є виконавчим органом сільської, селищної чи міської ради, уповноваженим на прийняття рішень, щодо присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомого майна. Довідки, листи, виписки інших органів, крім виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, з посиланням на відповідне рішення про присвоєння поштової адреси, носять інформаційний характер.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора