A A A K K K
для людей із порушенням зору
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

ГУ ДФС у Запорізькій області. Новини 03.04.2019

Дата: 04.04.2019 08:28
Кількість переглядів: 509

Бердянці та приморчанє сплатили понад 4 мільйони податкового боргу

Станом на 01 квітня 2019 року загальна сума податкового боргу платників податків Бердянського управління фіскальної служби області, до якого віднесені міста Бердянськ та Приморськ, Бердянський та Приморський райони, до бюджетів усіх рівнів (за оперативними даними) склала 151,4 млн грн, з них заборгованість до державного бюджету – 81,2 млн гривень.

Протягом січня-березня 2019 року, за рахунок вжитих податківцями заходів, в рахунок погашення заборгованості надійшло 4,4 млн грн, з яких до державного бюджету надійшло 1,9 млн грн, до місцевого – 2,5 млн гривень.

Крім того, надходження зі сплати єдиного соціального внеску в рахунок погашення боргу за січень-березень становили 4,9 млн гривень. Станом на 01 квітня заборгованість (за оперативними даними) до Пенсійного фонду складає 48,6 млн. гривень.

 

Бердянські і приморські платники спрямували

до державного бюджету понад 282 мільйони гривень

Протягом січня-березня 2019 року до зведеного бюджету надійшло 282,4  млн гривень за рахунок податків і зборів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, сума надходжень збільшилася на 10,7 відс., що у грошовому еквіваленті дорівнює 27,3 мільйона гривень.

До загального фонду державного бюджету протягом першого кварталу 2019 року мобілізовано 127,7 млн грн, що на 6,0 млн грн, або на 4,9 % більше, ніж за відповідний період минулого року.

До місцевих бюджетів надійшло 154,7 млн гривень. Це на 21,3  млн грн, або на 16,0 % більше фактичних надходжень січня-березня 2018 року. Індикативний показник виконано на 102,8 відсотка.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 129,3 млн гривень. Порівняно з першим кварталом 2018 року надходження зросли на 17,1 млн грн, індикативний показник виконано на 104,1 відсотка.

 

Бердянським управлінням забезпечено до бюджету

57 мільйонів гривень податку на додану вартість

У першому кварталі 2019 року завдяки платникам Бердянського управління фіскальної служби області забезпечено збір податку на додану вартість до Державного бюджету України у сумі 57,0 млн гривень. Приріст надходжень склав 0,2 млн грн або 0,4 відс. до відповідного періоду минулого року.

У березні до держбюджету надійшло 15,8 млн грн податку на додану вартість. У загальній сумі надходжень до державної казни питома вага податку на додану вартість складає 30,8 відсотка.

Протягом трьох місяців 2019 року на рахунки платників відшкодовано 11,2 млн грн податку на додану вартість, ця цифра на 8,1 млн грн перевищує відповідний показник минулого 2018 року.

У структурі доходів державного бюджету за січень-березень 2019 року сплата податку на додану вартість знаходиться на першому місці та складає майже 45 відсотків.

 

 

 

Новини законодавства

 

З 1 липня 2019 року буде введено новий Порядок електронного адміністрування реалізації пального

З 1 липня 2019 року буде введено новий Порядок електронного адміністрування реалізації пального для усіх споживачів пального відповідно до змін до Податкового кодексу (Закон України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».

Норма стосуватиметься всіх суб’єктів господарювання, у кого зберігається паливо в ємкостях понад 200 кубічних метрів та хто отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що перевищують 1000 кубічних метрів. Крім того, фізичних осіб-підприємців, платників єдиного податку 4 групи, які отримують протягом календарного року пальне в обсягах понад 10000 кубічних метрів. 

Зазначені суб’єкти повинні реєструватись платниками акцизного податку, отримувати ліцензії та вести щоденний облік та подавати електронну звітність до Державної податкової служби про щоденні залишки пального та обсяги реалізованого (використаного) пального.

 

Хто є платниками екологічного податку за викиди двоокису вуглецю?

З 01.01.2019 набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, в частині визначення критеріїв визнання неплатником податку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю стаціонарними джерелами у атмосферне повітря, а також щодо встановлення граничної норми викидів двоокису вуглецю стаціонарними джерелами при визначенні бази оподаткування екологічним податком.

Платниками екологічного податку, у тому числі й за викиди вуглекислого газу стаціонарними джерелами, визнаються суб’єкти цивільних відносин, під час провадження діяльності яких здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення.

Об’єктом та базою оподаткування екологічним податком, зокрема, є обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Не є платниками податку за викиди двоокису вуглецю суб’єкти, якими здійснюються такі викиди в обсязі не більше 500 тонн за рік.   

База оподаткування податком за викиди двоокису вуглецю за результатами податкового (звітного) року зменшується на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн за рік.

Тобто, у разі якщо річний обсяг викидів двоокису вуглецю перевищує 500 тонн за рік, суб’єкти зобов’язані зареєструватися платниками податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбулося таке перевищення.

Такі платники зобов’язані скласти та подати податкову звітність, нарахувати та сплатити податок за податковий (звітний) період, у якому відбулося таке перевищення.

Отже, при обчисленні податкових зобов’язань з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю у разі перевищення їх граничної кількості в обсязі 500 тонн у звітному (податковому) кварталі база оподаткування екологічним податком визначається як фактичний обсяг викидів двоокису вуглецю за податковий (звітний) квартал зменшений на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн.

З 1 січня 2019 року ставка екоподатку за викиди двоокису вуглецю (СО2) стаціонарними джерелами забруднення становитиме 10 гривень за тонну (замість 0,41 грн у 2018 році).

Платники екологічного податку складають податкові декларації екологічного податку за формою, затвердженою наказом МФУ від 17.08.2015 № 715 (із змінами).

Невід’ємною частиною Декларації є додатки (розрахунки).

До затвердження змін до Декларації у частині декларування податкових зобов’язань з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю, податкові зобов’язання з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю обчислюються та декларуються платниками екологічного податку в окремому Додатку 1 до Декларації.

Зазначена норма передбачена п.п. 240.1.1, п. 240.7 ст. 240, п. 242.1, п. 242.4 ст. 242 Податкового кодексу.

 

Дізнайтесь про новації в адмініструванні та сплаті туристичного збору

Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі).

Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі).

Згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади справляння збору може здійснюватися у таких місцях проживання (ночівлі):

- готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;

- житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об'єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).

Відповідно до рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади справляння збору може здійснюватися такими податковими агентами:

- юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі);

- квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

- юридичними особами, які уповноважуються сільською, селищною, міською радою або радою об'єднаної територіальної громади справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

Перелік податкових агентів та інформація про них розміщуються та оприлюднюються на офіційному веб-сайті сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади.

Ставка туристичного збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), у таких розмірах:

 -  до 0,5% для  внутрішнього туризму;

- до 5% для  в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

З 1 січня 2019 року мінімальна заробітна плата становить 4173 грн.

Внутрішній туризм – це переміщення в межах території України громадян України та/або осіб, які постійно проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

В’їзний туризм – це прибуття на територію України та/або переміщення в межах території України осіб, які постійно не проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

Податкові агенти сплачують туристичний збір за своїм місцезнаходженням:

- щоквартально, у визначений для квартального звітного періоду строк відповідно до податкової декларації за звітний квартал;

- або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому – до 28 (29) включно) на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади.

У разі сплати збору авансовими внесками у податковій декларації за звітний квартал відображаються нараховані щомісячні авансові внески. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального звітного періоду.

Форма податкової декларації з туристичного збору затверджена наказом МФУ від 09.07.2015 № 636.

За базовий звітний період, що дорівнює календарному кварталу, податкові декларації подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Нагадаємо, що туристичний збір належить до місцевих податків і зборів, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету. Порядок оподаткування туристичним збором визначено ст. 268 Податкового кодексу, з урахуванням змін, внесених Законом від 23.11.2018 № 2628-VIII.

 

Всі новини


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора