A A A K K K
для людей із порушенням зору
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє. Новини 29.05.2019

Дата: 30.05.2019 08:45
Кількість переглядів: 614

 

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє (скачати файл)

 

«Спрощенці» Бердянського управління сплатили

майже 39 мільйонів гривень єдиного податку

З початку року суб’єкти господарювання Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області, які використовують спрощену систему оподаткування, до місцевої казни сплатили 38,8 млн грн єдиного податку. Начальник Бердянського управління Оксана Федорова відзначила, що порівняно з минулорічними показниками надходження збільшились майже на 4,4 мільйона.

Фізичними особами – платниками єдиного податку перераховано 24,4 млн грн цього податку. Від юридичних осіб – «спрощенців» надійшло 4,2 млн грн, від сільгоспвиробників –10,2 мільйона гривень.

«Єдиний податок - важливе джерело наповнення місцевої скарбниці. Питома вага цього податку в загальній чисельності всіх податків і зборів, сплачених за січень – квітень   2019 року до місцевої скарбниці платниками Бердянського управління, склала 18,7 відсотків. Позитивна динаміка сплати єдиного податку свідчить про прагнення бердянських і приморських підприємців розвивати власну справу і сумлінно сплачувати податки», - зауважила керівник Бердянського управління.

 

Бердянські та приморські роботодавці спрямували на соціальні потреби майже 179 мільйонів гривень єдиного внеску

За чотири місяці поточного року від платників Бердянщини та Приморського району надійшло 178,6 млн грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що на 25,2 млн грн або 16,4 відс. більше минулорічних надходжень.

Як повідомила начальник Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Оксана Федорова, лише у квітні поточного року платники єдиного внеску перерахували на рахунки Державного казначейства 49,3 млн гривень. Порівняно з квітнем 2018 року надходження зросли на 19,6 відсотка, або на 8,1 млн гривень.

Серед основних джерел надходжень єдиного соцвнеску, це нарахування і сплата ЄСВ роботодавцями із заробітних плат найманих працівників,  а також від фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.

Нагадаємо, відповідальними за нарахування та утримання єдиного соцвнеску є роботодавці з доходів найманих працівників. Базова ставка ЄСВ дорівнює 22 відсоткам, мінімальний страховий внесок у 2019 році складає 918,06 гривень на місяць, максимальна величина заробітної плати, з якої сплачується ЄСВ – 62595  гривень.

 

 

Новини законодавства

 

Нові штрафні санкції за порушення при переміщенні транспортних засобів почнуть діяти з 22 серпня 2019 року

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області інформує, що ДФС України повідомила наступне.

Верховна Рада України відтермінувала до 22 серпня 2019 року введення в дію норм щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення при переміщенні транспортних засобів в митних режимах тимчасового ввезення і транзиту.

Такі зміни внесено Законом України від 16 травня 2019 року № 2725-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про електронні довірчі послуги»». Відповідно до цього Закону у пунктах 92 та 93 розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України, а також у пункті 1 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» цифри «180» замінено на «270».

Отже власники автомобілів з іноземними номерами отримали додатковий час для митного оформлення своїх автівок без посилених штрафних санкцій. З 22 серпня вступають у дію нові санкції. Так, у разі перевищення строку доставки транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення від 20 до 30 діб передбачено штраф у розмірі 85 тис. гривень. Якщо строк перевищено більш ніж на 30 діб, то розмір штрафу сягатиме 170 тис. грн або конфіскація таких авто.

Аналогічні розміри штрафів і при перевищенні строків тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення. Так, перевищення від 20 до 30 діб – сума штрафу складатиме 85 тис. грн, понад 30 діб, також у разі втрати або розкомплектування ТЗ – 170 тис. грн або конфіскація.

Крім цього, передбачено відповідальність за передачу транспортного засобу особистого користування, тимчасово ввезеного на митну територію України чи поміщеного у митний режим транзиту, у володіння або розпорядження іншій особі, а також використання такого ТЗ у комерційних цілях. При такому порушенні доведеться сплатити штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – 34 тис. гривень.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/379357.html

 

 

З 1 липня субєкти господарювання, які здійснюють торгівлю пальним, повинні отримати ліцензію

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області інформує, що ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/379842.html повідомила наступне.

Відповідно до внесених змін до діючого законодавства з 1 липня поточного року суб’єкти господарювання, які здійснюють виробництво, оптовий, роздрібний продаж та зберігання пального, повинні отримати ліцензію на таку діяльність.

Такі зміни запроваджено з метою скорочення обсягів тіньового ринку пального, збільшення податкових надходжень та покращення якості нафтопродуктів для споживачів.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додаються документи, перелік яких визначено Законом України від 19.12.2005 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами.

Для спрощення ліцензування внесено зміни до Закону № 481, згідно з якими в документах, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, не вимагається зазначати цільове призначення такої ділянки, як це було передбачено раніше. Перелік решти документів не змінився.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Зазначаємо, що законодавством передбачено умови за якими анулюється ліцензія, серед яких, зокрема:

? отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися / не погоджувалися такими органами;

? встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Звертаємо увагу, що ДФС України не забороняє суб’єктам господарювання, у тому числі фермерам, зберігати пальне, а лише проводить підготовку до видачі ліцензій відповідно до вимог законодавства. Податківці лише перевіряють документи на відповідність вимогам законодавства та готуються до видачі ліцензій з 1 липня, у тому числі і на зберігання пального. За умови наявності у суб’єктів господарювання передбачених законом документів на здійснення виробництва, торгівлі, зберігання і реалізації пального, усі заявники без труднощів отримають ліцензії.

Зміни щодо запровадження з 1 липня 2019 року ліцензування виробництва, зберігання, оптового та роздрібного продажу пального були прийняті ще наприкінці 2018 року, а тому у суб’єктів господарювання було достатньо часу для приведення своїх документів у відповідність до вимог закону. Скасування такої норми може призвести до подальшого зростання нелегального ринку нафтопродуктів.

 

 До уваги платників!

До Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні внесено зміни

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що постановою Правління НБУ від 18.04.2019 № 62 внесено зміни до «Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», затвердженої постановою Правління НБУ від 25.09.2018 № 103 (зі змінами та доповненнями).

Постановою №62, зокрема, встановлено застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України під час здійснення касових операцій, внормовано порядок видачі готівки з каси банку юридичним особам та фізичним особам-підприємцям.

Так, банк (філія, відділення) має право здійснювати касове обслуговування клієнтів з використанням електронного підпису та/або електронної печатки.

Клієнт банку, що є юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, має право використовувати кваліфікований ЕП/кваліфіковану електронну печатку або вдосконалений ЕП/удосконалену електронну печатку.

Фізична особа має право використовувати кваліфікований ЕП або удосконалений ЕП, або простий ЕП.

Банк (філія, відділення) у разі використання електронного документообігу на договірних умовах з клієнтом видає з операційної каси готівку національної валюти за заявою на видачу готівки з поточного рахунку юридичної особи її відокремленого підрозділу, а також фізичної особи - підприємця.

Постанова № 62 "Про затвердження Змін до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні" набирає чинності з 03 червня 2019 року.

 

Новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що ДФС України наказом від 15.05.2019 №392 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Державний реєстр РРО).

Оновлений Державний реєстр РРО містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена, у кількості 179 моделей.

В окремому розділі наведено Перелік 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті.

В додатку до вказаного наказу наводиться Перелік РРО, виключених з Державного реєстру РРО в 2016 – 2018 роках, експлуатація яких не дозволяється.

Звертаємо увагу, що втратив чинність наказ ДФС України від 26.03.2019 №247 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

Новий Державний реєстр РРО розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html.

 

Затверджено типову форму договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства

Міністерство аграрної політики та продовольства України наказом від 05.04.2019 № 177 "Про затвердження типової форми договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства" затвердило типову форму договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Типову форму договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства затверджено на виконання Закону України "Про фермерське господарство" від 19.06.2003 №973-IV (зі змінами).

Відповідно до ст. 8 1 Закону "Про фермерське господарство" сімейне фермерське господарство без статусу юридичної особи організовується фізичною особою самостійно або спільно з членами її сім'ї на підставі договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства.

Договір про створення сімейного фермерського господарства укладається фізичною особою спільно з членами її сім'ї в письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню за місцем розташування майна та земельних ділянок фермерського господарства.

Декларація про створення сімейного фермерського господарства (у разі одноосібного ведення такого господарства) складається фізичною особою самостійно в письмовій формі.

Головою сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи є член сім'ї, визначений договором (декларацією) про створення сімейного фермерського господарства, який реєструється як фізична особа - підприємець.

Після укладання (складання) договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства голова сімейного фермерського господарства має зареєструватися як фізична особа - підприємець або зареєструвати зміни до відомостей про фізичну особу - підприємця в порядку, встановленому законом.

 

Туристичний збір. Важливі зміни з 2019 року

Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі).

Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі).

Згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади справляння збору може здійснюватися у таких місцях проживання (ночівлі):

- готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;

- житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об'єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).

Відповідно до рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади справляння збору може здійснюватися такими податковими агентами:

- юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі);

- квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

- юридичними особами, які уповноважуються сільською, селищною, міською радою або радою об'єднаної територіальної громади справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

Перелік податкових агентів та інформація про них розміщуються та оприлюднюються на офіційному веб-сайті сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади.

Ставка туристичного збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), у таких розмірах:

 -  до 0,5% для  внутрішнього туризму;

- до 5% для  в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

З 1 січня 2019 року мінімальна заробітна плата становить 4173 грн.

Внутрішній туризм – це переміщення в межах території України громадян України та/або осіб, які постійно проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

В’їзний туризм – це прибуття на територію України та/або переміщення в межах території України осіб, які постійно не проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

Податкові агенти сплачують туристичний збір за своїм місцезнаходженням:

- щоквартально, у визначений для квартального звітного періоду строк відповідно до податкової декларації за звітний квартал;

- або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому – до 28 (29) включно) на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади.

У разі сплати збору авансовими внесками у податковій декларації за звітний квартал відображаються нараховані щомісячні авансові внески. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального звітного періоду.

Форма податкової декларації з туристичного збору затверджена наказом МФУ від 09.07.2015 № 636.

За базовий звітний період, що дорівнює календарному кварталу, податкові декларації подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Рішенням Запорізької міської ради №39 від 30.01.2019 року  «Про встановлення туристичного збору» визначені ставки збору для внутрішнього та в’їзного туризму.

Так, ставки збору за кожну добу тимчасового розмiщення особи у мiсцях проживання (ночiвлi) для внутрiшнього туризму встановлюються в таких розмiрах:

- при вартостi проживання до 300 грн (включно) - 0,05% вiд розмiру мiнiмальної заробiтної плати на 1 сiчня звiтного (податкового) року, для однiєї особи за одну добу тимчасового розмiщення (2,09 грн);

- при вартостi проживання від 300 до 600 грн (включно) - 0,25% вiд розмiру мiнiмальної заробiтної плати на 1 сiчня звiтного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розмiщення (10,43 грн);

- при вартостi проживання понад 600 грн - 0,5% вiд розмiру мiнiмальної заробiтної плати на 1 сiчня звiтного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розмiщення (20,87 грн).

Для в'їзного туризму ставки збору за кожну добу тимчасового розмiщення особи у мiсцях проживання (ночiвлi) встановлюються в таких розмiрах:

- при вартостi проживання до 300 грн (включно) - 0,5% вiд розмiру мiнiмальної заробiтної плати на 1 сiчня звiтного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розмiщення (20,87 грн);

- понад 300 грн - 1,5% вiд розмiру мiнiмальної заробiтної плати на 1 сiчня звiтного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розмiщення (62, 60 грн).

Нагадаємо, що туристичний збір належить до місцевих податків і зборів, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету. Порядок оподаткування туристичним збором визначено ст. 268 Податкового кодексу, з урахуванням змін, внесених Законом від 23.11.2018 № 2628-VIII.

 

 

Роз’яснення законодавства

 

Що необхідно знати платникам акцизного податку, які реалізують пальне або етиловий спирт

З 1 липня 2019 року зазнали змін  норми законодавства, пов’язані із електронним адмініструванням реалізації пального. Змінено визначення термінів  «реалізація пального», «акцизного складу», «розпорядника акцизного складу»,  введено поняття  «акцизного складу пересувного», що значно змінить перелік платників акцизного податку.

Такі зміни внесені до Податкового кодексу Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів». 

Слід зазначити, що з 01.07.2019 року платниками акцизного податку будуть особи, що здійснюють операції з відпуску, відвантаження пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за компенсацію чи без компенсації на території України з акцизного складу / акцизного складу пересувного:

  • до акцизного складу /до акцизного складу пересувного;
  • для власного споживання чи промислової переробки;
  • будь-яким іншим особам.

При цьому, відпуск та відвантаження пального на території України у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (крім його реалізації виробниками), а також використання пального, з якого сплачено акцизний податок, для власних потреб чи промислової переробки суб'єктами, які не є розпорядниками акцизного складу, не буде вважатися реалізацією пального.

Крім того, з 01.07.2019 року деталізовано порядок обліку обсягів пального, а саме якщо на сьогодні ведеться облік обсягів пального в розрізі платників за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, то з 01.07.2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового облік обсягів пального буде обліковуватись в розрізі платників податку, акцизних складів, акцизних складів пересувних  та кодів УКТ ЗЕД.

Ще однією новацією є те, що особа, яка реалізує  спирт етиловий буде мати статус платника акцизного податку, а ведення обліку обсягів таких операцій буде здійснюватись у Системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

З метою переходу до нових вимог законодавства щодо електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового на платників акцизного податку покладено обов’язок з 01 травня по 1 червня 2019 року зареєструвати в Системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового усі акцизні склади, розпорядниками яких вони будуть станом на 01 липня 2019 року.

Крім того, суб’єкти господарювання, які з 01 липня 2019 року будуть визначатись як платники акцизного податку, повинні до 01 липня 2019 року зареєструватися платниками податку та зареєструвати усі акцизні склади, розпорядниками яких вони будуть.

 

Фізична особа продає продукцію, вирощену на власній земельній ділянці.

Що необхідно знати про оподаткування?

До загального місячного (річного) оподатковуваного податком на доходи фізичних осіб доходу не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що, зокрема, вирощена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення, зокрема:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. Якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. Розмір земельних ділянок, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

Якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб на загальних підставах за ставкою 18% та  військовим збором за ставкою 1,5%.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) іі власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок. 

Порядок видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою № 3-ДФ затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 № 32.

Тобто, підставою для не включення до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку доходів, отриманих від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, оброблена та/або перероблена такою фізичною особою на земельних ділянках, є наявність у такої фізичної особи довідки за формою № 3-ДФ.

Довідка видається сільською, селищною, міською радою або радою об’єднаних територіальних громад за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Оригінал довідки за формою № 3-ДФ зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки.

Якщо при продажу фізичною особою власної сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) зазначені умови не виконуються, то сума доходу, отриманого від такого продажу, включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку та оподатковується на загальних підставах (податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%)

Такий платник податків зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів.

Зазначена норма передбачена  п.п. 165.1.24  ст. 165 Податкового кодексу.

 

Фізична особа продає будинок. Який порядок оподаткування?

Дохід, отриманий платником податку від продажу не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.

При цьому зазначена умова щодо перебування такого майна у власності платника податків понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з зазначених об’єктів нерухомості, або від продажу об’єкта нерухомості, не зазначених у такому переліку, підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5%.

Отже, якщо, наприклад, продаються житловий (садовий) будинок та земельна ділянка, на якій розташований такий будинок, окремими цивільно-правовими договорами, то такі операції розглядаються як продаж більш як одного з об’єктів протягом звітного податкового року, що призводить до оподаткування за ставкою 5 відсотків.

Зазначена норма передбачена  ст. 172 Податкового кодексу.

 

Що важливо знати суб’єктам господарювання, які здійснюють відпуск пального з акцизного складу

З 1 липня 2019 року запрацюють нові законодавчі норми, пов’язані з електронним адмініструванням реалізації пального.

Такі зміни внесені до Податкового кодексу Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податкі


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора