A A A K K K
для людей із порушенням зору
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє. Новини 02.10.2019

Дата: 02.10.2019 13:48
Кількість переглядів: 482

 

ВСІ НОВИНИ

До уваги платників!

Застосовуйте НОВІ РАХУНКИ ДЛЯ СПЛАТИ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ

З 01 жовтня 2019 року діють нові бюджетні рахунки для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN.

У зв’язку з переходом на міжнародні номери банківського рахунка (IBAN) з 01 жовтня 2019 року здійснена заміна рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів (29 літерно-цифрових символів) із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку – не більше 14 цифрових символів.

Отже, починаючи з 01 жовтня 2019 року, діють нові реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів і платежів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN.

Реєстр рахунків для сплати податків і зборів розміщений на сайті ДПС України за посиланням http://zp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/ 

 

Бердянські і приморські підприємства сплатили до бюджету

 понад 54 мільйони гривень податку на прибуток

За дев’ять місяців поточного року бердянські і приморські платники забезпечили до бюджету 54,3 мільйона гривень податку на прибуток. При цьому до державної скарбниці надійшло 44,8 мільйона, до місцевих бюджетів – 9.5 мільйона. Як зазначила начальник Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова, порівняно з відповідним періодом минулого року сума сплаченого податку зросла на 3,6 млн гривень.

Зокрема, за результатами поданих декларацій з податку на прибуток за І півріччя 2019 року платниками задекларовано дохід у сумі 2378,4 млн грн, що на 79,5 млн грн, або на 3,5% більше відповідного показника минулого року. Сума позитивного об’єкту оподаткування склала 110,8 млн грн, з якої визначено до сплати 11,7 млн грн податку на прибуток.

Суб’єктами господарювання за перше півріччя 2019 року подано 57 декларацій з податку на прибуток. З цих декларацій прибутковими є 35, або 61відсоток від загальної кількості, збитковими – 2, або 3 відсотка.

Фахівці Бердянського управління нагадують, що податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених п.137.5 Податкового кодексу України, є календарні квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду.

 

Водокористувачі Бердянського і Приморського районів

сплатили 333 тисячі гривень

 На початок жовтня 2019 року на обліку у Бердянському управлінні ГУ ДПС у Запорізькій області перебувають 63 платники збору за спеціальне використання води, які за дев’ять місяців 2019 року перерахували до бюджетів усіх рівнів 333,0 тисячі гривень. Із цієї суми до державного бюджету направлено 134,1 тис.грн, до місцевих бюджетів сплачено 198,9 тисячі.

Як повідомила начальник Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова, найбільші суми рентної плати забезпечили суб’єкти господарювання м. Бердянськ – 239,8 тисячі, платники Бердянського району –39,6 тисячі та Приморського – 53,6 тисячі гривень.

Нагадаємо, що відповідно до п. 255.1 ст. 255 ПКУ, платниками рентної плати за спеціальне використання води є: первинні водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів;

суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які  використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Довідково повідомляємо, що граничний термін подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води за ІІ квартал 2019 року – 9 серпня та 19 серпня 2019 року відповідно.

 

Роз’яснення законодавства

 

Якщо порушено порядок заповнення та/або порядок реєстрації акцизної накладної в ЄРАН, подається скарга

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області повідомляє, що згідно з п. 231.5 ст. 231 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) при реалізації пального або спирту етилового особа, яка реалізує пальне або спирт етиловий, зобов’язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального або спирту етилового.

Абзацом десятим п. 231.6 ст. 231 ПКУ визначено, що з метою отримання акцизної накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРАН, отримувач пального або спирту етилового надсилає в електронному вигляді запит до ЄРАН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування в ЄРАН та акцизну накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі акцизна накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в ЄРАН та отриманими отримувачем пального або спирту етилового.

Згідно з п. 231.10 ст. 231 ПКУ у разі порушення особою, яка реалізує пальне або спирт етиловий, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної в ЄРАН отримувач пального або спирту етилового має право протягом 60 календарних днів, що настають за днем реалізації пального або спирту етилового, подати до контролюючого органу заяву із скаргою на таку особу, яка реалізує пальне або спирт етиловий. До заяви додаються копії первинних документів, складених відповідно до Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями, що підтверджують факт отримання такого пального або спирту етилового, або додаткові письмові пояснення суб’єкта господарювання, який фактично не отримував пальне або спирт етиловий, але зазначений в акцизній накладній, зареєстрованій в ЄРАН, як отримувач пального або спирту етилового.

Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеної особи, яка реалізує пальне або спирт етиловий.

Підпунктом 12 розд. V Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14 із змінами і доповненнями, передбачено, що у разі допущення особою, яка реалізує пальне або спирт етиловий, помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів акцизної накладної, передбачених п. 231.1 ст. 231 ПКУ, та/або порушення особою, яка реалізує пальне або спирт етиловий, граничних термінів реєстрації в ЄРАН акцизної накладної та/або розрахунку коригування особа, яка отримує пальне або спирт етиловий, має право додати до Декларації акцизного податку (далі – Декларація) за звітний податковий період заяву із скаргою на особу, яка реалізує пальне або спирт етиловий, за формою згідно з додатком 9 до Декларації. Копії документів або додаткові письмові пояснення суб’єкта господарювання, передбачені п. 231.10 ст. 231 ПКУ, подаються до контролюючого органу за місцем обліку платника податків у строки, передбачені для подання податкової декларації. Якщо до заяви додаються зазначені додатки, у відповідній клітинці заяви ставиться відмітка.

 

Джерела погашення податкового боргу платника податків

Відповідно до п. 87.2 ст. 87 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених ПКУ, а також іншими законодавчими актами.

Пунктом 87.3 ст. 87 ПКУ визначено перелік майна та коштів, які не можуть бути використані як джерела погашення податкового боргу платника податків.

Якщо заходи щодо погашення податкового боргу платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, не привели до повного погашення суми податкового боргу, або у разі недостатності у платника коштів для погашення податкового боргу, контролюючий орган визначає дебіторську заборгованість платника податків, строк погашення якої настав, джерелом погашення податкового боргу такого платника податків - п. 87.5 ст. 87 ПКУ.

У разі відсутності у платника податків, що є філією, відокремленим підрозділом юридичної особи, майна, достатнього для погашення його грошового зобов’язання або податкового боргу, джерелом погашення грошового зобов’язання або податкового боргу такого платника податків є майно такої юридичної особи, на яке може бути звернено стягнення згідно з ПКУ -  п. 87.6 ст. 87 ПКУ.

 

 

 

Ціни продажу тютюнових виробів у роздрібній мережі

За визначенням, наведеним уп.п.14.1.252 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), тютюнові вироби – це  сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування.

Відповідно до п.215.1 ст.215 ПКУ тютюнові вироби відносяться до підакцизних товарів.

Максимальні роздрібні ціни (далі - МРЦ) на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому ПКУ. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються МРЦ, не може здійснюватися за цінами, вищими за МРЦ, збільшеними на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Продаж сигарет (з фільтром та без фільтру) та цигарок у роздрібній мережі здійснюється за цінами, не вищими за МРЦ, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів - до вартості пачки сигарет чи цигарок, не вищої за МРЦ (100 %), додається акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизними товарами – 5 % вказаної вартості. Вартість пачки сигарет (цигарок), вище якої не дозволена її реалізація, можна отримати помноживши МРЦ (вказану на пачці) на 1,05.

Продаж інших тютюнових виробів у роздрібній мережі здійснюється за цінами, рівень яких визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням податку на додану вартість, акцизного податку (крім акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), та акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 5 % вказаної вартості.

Статтею 17 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями передбачено накладення штрафів у разі роздрібної торгівлі тютюновими виробами за цінами, вищими від МРЦ на тютюнові вироби, встановленими виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів, збільшеними на суми акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу тютюнових виробів, у розмірі 100 %. вартості наявних у суб’єкта господарювання тютюнових виробів, але не менше 10000 гривень

 

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора