A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє. Новини 04.12.2019

Дата: 05.12.2019 10:10
Кількість переглядів: 153

Бердянське управління ГУ ДПС

у Запорізькій області повідомляє (скачати файл)

 

До бердянських податківців завітали школярі

Напередодні Всеукраїнського тижня права в Бердянському управлінні податкової служби відбувся День відкритих дверей. Для учнів 9-го класу Бердянського муніципального ліцею податківці провели екскурсію.

Розпочалась зустріч у кабінеті керівника податкової, де начальниця Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова розповіла гостям про історію створення та реформування служби, її нову структуру та особливості роботи, пріоритетами якої є надання сучасних сервісних послуг бізнесу, захист інтересів вітчизняного виробника та сприяння інвестиційному процесу.

За чаюванням зі смаколиками школярі запитували про діяльність податківців та про особливості податкової системи.

Продовжилась екскурсія відвідуванням відділу по роботі з податковим боргом, сектору обслуговування платників, фахівці яких відповіли на численні запитання старшокласників.

Радо зустріли ліцеїстів й у Центрі обслуговування платників Бердянського управління. Спеціалісти розповіли про функції модератору ЦОПу, про послуги, що надаються бердянським платникам податків. Гості з цікавістю спостерігали за роботою працівників центру, процесом сервісного обслуговування відвідувачів.

На завершення заходу учні подякували бердянським податківцям за цікаву зустріч та висловили сподівання на подальшу співпрацю.

 

За 11 місяців платники Бердянського управління сплатили

майже  1 мільярд 169 мільйонів гривень податків

Ріст надходжень до зведеного бюджету у порівнянні з відповідним періодом минулого року склав 12,8 % або 133,1 млн грн, про це повідомила начальниця Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 506,6 млн грн, що перевищило минулорічний показник на 15,5 % або 68,2 млн гривень. До місцевих бюджетів міста Бердянськ, Бердянського та Приморського районів мобілізовано 662,4 млн гривень, це дозволило забезпечити позитивну динаміку до 2018 року на 10,9 % або 64,9 млн гривень.

Найбільшу питому вагу у надходженнях до державного бюджету займає податок на додану вартість. За січень-листопад 2019 року надходження ПДВ склали 257,9 млн гривень, це на 52,4 млн гривень (25,5%), більше ніж у відповідному періоді минулого року.

Незмінним основним джерелом наповнення місцевого бюджету залишається податок з доходів фізичних осіб, з питомою вагою 62,6%. У цифровому значенні надходження – 414,8 млн гривень. Додаткові надходження на соціально-економічний розвиток регіонів, у порівнянні з минулорічним показником, склали 50,3 млн гривень.

 

Оксана Федорова: Бердянські та приморські землекористувачі забезпечили місцеві бюджети сумою у 100 мільйонів гривень

З початку року до місцевих бюджетів міста Бердянськ, Бердянського та Приморського районів надійшло 100,1 млн грн. плати за землю. Як зазначила начальниця Бердянського управління ГУ ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова, темп росту до відповідного періоду 2018 року складає 107,8 %, що означає 7,3 млн грн. додаткових для бюджетів коштів.

Зокрема, юридичні особи сплатили 76,7 млн грн, темп росту до 2018 року складає 108,3 % або 5,9 мільйона. Фізичні особи перерахували до місцевих скарбниць 23,4 млн грн, що на 6,3 % або 1,4 млн грн більше за суму сплачену в аналогічному періоді попереднього року.

 

Новини законодавства

 

З 1 грудня 2019 року за несвоєчасну реєстрацію АН штрафують

З 01 грудня 2019 року набирають чинності норми ст. 1202 ПКУ щодо застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію акцизних накладних та розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Відповідно до норм ст. 1202.1 - 1202.3 ПКУ, якими запроваджено штрафи за порушення граничних термінів реєстраціі акцизних накладних та розрахунків коригування до акцизних накладних, відповідальність мала застосовуватись вже з 01.10.2019 року, що передбачалося п. 25 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ.

Однак, Законом України від 20.09.2019 №129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» внесено зміни до п. 25 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ, якими відтерміновано застосування зазначених штрафів, а саме передбачених  ст. 1202.1 - 1202.3 ПКУ, по акцизним накладним/розрахункам коригування, які платник зобов'язаний скласти з 01 липня по 30 листопада 2019 року.

При цьому, не змінився порядок застосування штрафних санкцій передбачених п. 1281.2 ПКУ за відсутність реєстрації акцизних складів у СЕАРП та СЕ і п. 1281.3 ПКУ за незабезпечення розпорядниками акцизного складу своєчасного подання до контролюючого органу електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального й обсягу обігу пального чи спирту етилового. Як і раніше норми п. 1281.2 ПКУ застосовуються з 01 жовтня 2019 року, а норми п. 1281.3 ПКУ - з 01 січня 2020 року.

 

Новації у сфері застосування РРО

Відповідно до Законів України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» № 128-IX від 20.09.2019 та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» 129-IX від 20.09.2019 передбачені зміни в порядок застосування РРО, зокрема:

- з 19 квітня 2020 року замість традиційних РРО можливо використовувати програмні РРО (спеціальні безкоштовні програми призначені для реєстрації розрахункових операцій, які можна буде встановити на будь-який гаджет);

- з 01 жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб - платників єдиного податку ризикових сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду.  Також використовувати РРО мають ресторани, кафе, турагенції, готелі.

 - З 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для фізичних осіб- платників єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

 

Внесено зміни до Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті

Постановою Правління Національного банку України від 19 листопада 2019 року № 136 (далі – Постанова № 136) внесено зміни до Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 16 серпня 2006 року № 320, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 06 вересня 2006 року за № 1035/12909 (зі змінами) (далі – Інструкція).

Зміни внесено у зв’язку із запровадженням в Україні міжнародного номера банківського рахунку IBAN.

Так, зокрема, у пункті 3 глави 2 розділу І Інструкції абзац восьмий «код банку платника» виключено.

Також у додатку 3 до Інструкції слова «Головний бухгалтер (або його заступник)» замінено словами «Головний бухгалтер (або інша уповноважена особа)».

Постанова № 136 офіційно опублікована на сайті Національного банку України 25.11.2019 за посиланням:

 https://bank.gov.ua/legislation/Resolution_19112019_136

Документ набирає чинності з 13 січня 2020 року.

 

Роз’яснення законодавства

 

Фоп – платник єдиного податку не має право здійснювати види діяльності, які не зазначені в його облікових даних

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує, що в Єдиному держреєстрі юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань містяться дані, зокрема, про види діяльності фізосіб-підприємців.

До реєстру платників єдиного податку вносяться відомості про платника єдиного податку, зокрема, види господарської діяльності.

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності.

Отже, підприємець – платник єдиного податку не має права здійснювати, в межах підприємницької діяльності, види діяльності, які не зазначені в його облікових даних.

Підприємець-платник єдиного податку, який здійснює види діяльності, не зазначені в його облікових даних та в реєстрі платників єдиного податку, зобов’язаний перейти на сплату інших податків і зборів (загальна система оподаткування) з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому здійснювалися види діяльності, які не зазначені в його облікових даних та реєстрі платників єдиного податку.

У разі якщо підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими Податковим кодексом для платників податку - фізичних осіб.

 

Увага роботодавцям: нагадування про строки сплати

пдфо і військового збору

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує роботодавцям як податковим агентам про строки сплати податку на доходи фізичних осіб, який нараховується найманим працівникам, а саме:

- у день виплати. Це стосується доходу, який виплачуєте через банк або перераховуєте на картковий рахунок одержувачу;

- протягом трьох банківських днів після дня нарахування (надання, виплати) доходу, якщо це дохід у негрошовій формі або виплачуєте дохід готівкою;

- протягом 30 календарних днів, що йдуть за місяцем нарахування, якщо дохід нарахований підприємцем, але не виплачений одержувачу.

Військовий збір сплачують у ті самі строки, що й ПДФО.

 

Чи потрібно ломбардам застосовувати РРО?

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує платникам податків, що ломбарди при наданні коштів у позику мають проводити розрахункові операції зі застосовуванням РРО.

Нормою встановленою ст. 1 Закону України від 12.07.2001 №2664-ІІІ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» із змінами визначено, що ломбарди належать до фінансових установ і здійснюють свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема, надання коштів у позику.

Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом №265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Отже, суб’єкти господарювання, які здійснюють свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема надання коштів у позику ломбардами, мають проводити розрахункові операції із застосовуванням РРО.

 

За оренду житла громадянам - внутрішньо переміщеним особам надається податкова знижка

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує громадянам, які мають статус внутрішньо переміщених осіб, про їх право на податкову знижку щодо оренди житла.

Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки визначені статтею 166 Податкового кодексу України. Зокрема, податкова знижка надається фізичній особі, яка має статус внутрішньо переміщених осіб, за понесені витрати протягом звітного року, пов’язані зі сплатою оренди житла для громадян. Такі платники податку на доходи фізичних осіб мають право скористатися зазначеною податковою знижкою виключно за умови, що вони та/або члени їх сімей першого та другого ступенів споріднення:

- не мають у власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України;

- не отримують передбачених законодавством України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання.

    До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів. У зазначених документах обов'язково має бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Для отримання податкової знижки за результатами 2018 року необхідно подати декларацію за місцем реєстрації до 31 грудня 2019 року. У декларації зазначається сума одержаної зарплати за рік, вид понесених витрат, їх розмір і розраховану суму податку на доходи фізичних осіб до повернення. Тобто, особа, яка має намір скористатися правом на податкову знижку додає до декларації про майновий стан і доходи: копію договору про надання послуг та відповідні платіжні і розрахункові документи. Податок підлягає поверненню протягом 60 календарних днів з дня подання декларації.

Подати податкову декларацію про майновий стан і доходи платники податків – фізичні особи можуть в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу ДПС України «Електронний кабінет платника».

У разі, якщо платник податку до кінця року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки, таке право на наступний податковий рік не переноситься.

 

Адвокат, який не провадить самостійну діяльність, а перебуває у трудових відносинах з роботодавцем, не є самозайнятою особою

Самозайнятою особою є платник податку на доходи фізичних осіб, який є фізичною особою – підприємцем (ФОП) або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності.

Незалежна професійна діяльність – це, зокрема, діяльність адвокатів за умови, що така особа не є працівником або ФОП та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.

Норми встановлені п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 63.2 ст. 63 ПКУ та п. 1.3 розділу І Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300, із змінами взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків.

Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов’язку щодо сплати того або іншого податку та збору.

Якщо адвокат здійснює свою діяльність виключно у рамках трудових відносин з роботодавцем (адвокатським бюро або адвокатським об’єднанням), всі договори про надання правової допомоги укладаються від імені роботодавця, та оплата за послуги адвоката здійснюється від імені роботодавця, то такий адвокат не повинен ставати на облік в контролюючому органі, як особа, що здійснює незалежну професійну діяльність.

Якщо хоча б одна з вищевказаних умов не виконується, то адвокат повинен стати на облік у контролюючому органі, як самозайнята особа.

 

Податкові агенти зобов’язані надавати на вимогу платника ПДФО відомості про суму виплаченого на його користь доходу

Платники податків зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) за встановленою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» із змінами.

На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з ПДФО.

Норми встановлені п.п. «в» п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Отже, фізична особа, яка зобов’язана подавати податкову Декларацію відповідно до вимог ПКУ, або має право скористатися податковою знижкою, на вимогу контролюючого органу надає разом із такою Декларацією, зокрема, відомості про отримані у звітному році доходи.

При цьому, п.п. «в» п. 176.2 ст. 176 ПКУ передбачено, що особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника ПДФО відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого податку.

 

Визначення дати виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту з ПДВ у туристичного оператора

Датою виникнення податкових зобов’язань з ПДВ у туристичного оператора при постачанні туристичного продукту (туристичної послуги) є дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання туристичного продукту (туристичної послуги).

Датою виникнення права на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту туристичного оператора при придбанні товарів/послуг, які не включаються у вартість туристичного продукту (туристичної послуги), є дата отримання товарів/послуг, підтверджена податковою накладною.

Норми визначені п.207.6 ст.207 Податкового кодексу України.

 

 

З’явився об’єкт оподаткування, повідомлення про нього можна подати через Електронний кабінет

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області повідомляє, що користувачі Електронного кабінету через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДПС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються у режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.

Нагадуємо, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

 

Чи передбачено повернення надмірно сплаченого туристичного збору?

Платники туристичного збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, у місцях справляння збору та з дотриманням інших вимог, визначених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

За один і той самий період перебування платника збору на території однієї адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, повторне справляння збору, вже сплаченого таким платником збору, не допускається.

Норми встановлені п.п. 268.6.1 п. 268.6 ст. 268 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

При цьому базою справляння туристичного збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених  п.п. 268.5.1 п. 268.5 ст. 268 ПКУ (п. 268.4 ст. 264 ПКУ).

Особа здійснює тимчасове розміщення платника збору у місцях проживання (ночівлі), що належать такій особі на праві власності або на праві користування, виключно за наявності у платника збору документа, що підтверджує сплату ним туристичного збору відповідно до ПКУ та рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (п.п. 268.6.2 п. 268.6 ст. 268 ПКУ).

У разі дострокового залишення особою, яка сплатила туристичний збір, території адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, сума надмірно сплаченого збору підлягає поверненню такій особі у встановленому ПКУ порядку (п.п. 268.6.3 п. 268.6 ст. 268 ПКУ).

 

Особливості виправлення помилок у зведеній податковій накладній

Бердянське управління ГУ ДПС у Запорізькій області звертає увагу, що у разі здійснення коригування сум податкових зобов’язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної (далі – ПН), не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/ послуг, відповідно до ст. 192 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – РК) за формою згідно з додатком 2 до ПН.

Нормами п. 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 1307), встановлено, що у разі складання зведених ПН, особливості заповнення яких викладені у п. 11 Порядку № 1307, у графі 2 «Опис (номенклатура) товарів/послуг продавця» зведеної ПН платником ПДВ зазначаються дати складання та порядкові номери ПН, складених на такого платника ПДВ при постачанні йому товарів/послуг, необоротних активів, за якими він визначає податкові зобов’язання відповідно до п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 ПКУ.

Якщо із зведеної ПН, складеної відповідно до вимог п. 198.5 ст. 198 та/або п. 199.1 ст. 199 ПКУ, необхідно вилучити зайві ПН, які не підлягали включенню до такої ПН, та додати іншу/інші податкову/податкові накладну/накладні, яку/які не було включено до зведеної ПН, та таке додавання призведе до збільшення суми ПДВ за такою ПН, то платнику ПДВ необхідно:

? скласти РК, в якому виводяться в «0» (обнуляються) відповідні рядки зведеної ПН, в яких зазначено зайві ПН. У такому РК зазначається код причини 201 «Коригування зведеної податкової накладної, складеної відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ», або 202 «Коригування зведеної податкової накладної, складеної відповідно до п. 199.1 ст. 199 ПКУ» (в залежності від того, з яким типом причини складена зведена ПН);

? скласти нову зведену ПН, в якій зазначити правильні дані, у тому числі позиції, не відображені в ПН, складеній з помилками. Така ПН складається на дату не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду, в якому платник ПДВ зобов’язаний був визначити відповідні податкові зобов’язання з ПДВ на підставі п. 198.5 ст. 198 та/або п. 199.1 ст. 199 ПКУ.

 

До уваги платників податку на прибуток підприємств!

Для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку на прибуток підприємств використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Норми встановлені п. 44.2 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Згідно з п. 46.2 ст. 46 ПКУ платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.

Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ, зокрема, платниками податку на прибуток, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток та її невід’ємною частиною.

Пунктом 50.1 ст. 50 ПКУ встановлено, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним декларації (крім обмежень, визначених ст. 50 ПКУ), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявлені.

Форма податкової декларації з податку на прибуток підприємств затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 із змінами та доповненнями (далі – Декларація).

Якщо помилка у раніше поданій Декларації виправляється шляхом виправлення такої помилки, зокрема, у звітній (звітній новій) Декларації, то за звітний (податковий) період, в якому була допущена помилка, заповнюється додаток ВП.

У разі, якщо при заповнені додатка ВП виправляються показники, відображені у рядках 01 «Дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку» та 02 «Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності (+, –)» Декларації за минулий звітний (податковий) період, платнику податку на прибуток необхідно подати виправлену фінансову звітність.

Виправлена фінансова звітність може бути подана в електронній та паперовій формі. У разі подання виправленої фінансової звітності в електронній формі Декларація подається після подання такої фінансової звітності. У разі подання виправленої фінансової звітності у паперовій формі, така фінансова звітність подається до контролюючого органу за основним місцем обліку з супровідним листом.

Крім того, платники мають право скористатися нормами п. 46.4 ст. 46 ПКУ щодо подання доповнення до Декларації, яке може бути складено за довільною формою та буде використано контролюючим органом при аналізі показників такої Декларації. Таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування