A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

КОНКУРС на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Дата: 26.11.2020 13:13
Кількість переглядів: 396

РОЗПОРЯДЖЕННЯ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ (ВИМОГИ, ПОВІДОМЛЕННЯ, ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ)

ОГОЛОШЕННЯ  

Берестівська сільська рада Бердянського району Запорізької області ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Берестівської сільської ради на період відсутності основного працівника (відпустка по догляду за дитиною до 3 років).

     Особи, які претендують на посаду, повинні мати повну  вищу юридичну освіту   відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, досконало володіти державною мовою, вміти користуватись комп’ютером та офісною технікою, вільно володіти програмним забезпеченням Word, Excel, мати стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років, сертифікат  про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації    речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.         

     Особи, які відповідають вимогам та бажають взяти участь у конкурсі, мають подати до конкурсної комісії наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  •  заповнену особову картку (форма № П-2ДС) з відповідними

додатками;

  • дві фотокартки розміром 4 x 6 см;
  •  копію диплома (інших документів про освіту, підвищення кваліфікації,

присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня);

  • копію паспорта громадянина України (або іншого документа, який

посвідчує особу);

  • копію  ідентифікаційного коду;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або

військовозобов’язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
  • копію трудової книжки;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або

місцевого самоврядування, за 2019 рік відповідно до вимог  ЗУ «Про запобігання корупції»;

  • сертифікат  про підтвердження професійної компетентності у сфері

державної реєстрації    речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.

     Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків,  розміру та умов оплати праці можна отримати в сільській раді.

     Документи подавати за адресою: 71130, с. Берестове  вул. Шкільна, 32 Берестівська сільська рада (ЦНАП).

      Термін надання документів - тридцять календарних днів з дня опублікування оголошення.

     Довідки за телефонами  0991995123


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь