Про організацію прийому громадян з 01.01.2021
Про організацію прийому громадян з 01.01.2021
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020 року № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до низки постанов Кабінету Міністрів України, які регулюють питання надання окремих послуг соціального характеру (далі –АПСХ):
- надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- надання різних видів державних допомог та державних соціальних допомог.
У зв’язку з цим повідомляємо, що вказаними змінами, зокрема передбачено, що:
- заяви з необхідними документами приймаються відділом соціального захисту населення Берестівської сільської ради , які передають їх протягом трьох робочих днів (при наявності повного пакету документів) з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення;
- починаючи з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних адміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг);
- до 1 березня 2021 року посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», « Про електронні довірчі послуги». « Про захист інформації в інформаційно - телекомунікаційних системах»);
- з 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи; заяви з необхідними документами ( після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)