A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Берестівська громада
Запорізька область, Бердянський район

Про організацію прийому громадян з 01.01.2021

Дата: 05.01.2021 11:04
Кількість переглядів: 20

Про організацію прийому громадян з 01.01.2021

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020 року № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до низки постанов Кабінету Міністрів України, які регулюють питання надання окремих послуг соціального характеру (далі –АПСХ):

- надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

- надання  різних видів державних допомог та державних соціальних допомог.

У зв’язку з цим повідомляємо, що вказаними змінами, зокрема передбачено, що:

- заяви з необхідними документами приймаються відділом соціального захисту населення Берестівської сільської ради , які передають їх протягом трьох робочих днів (при наявності повного пакету документів) з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення;

починаючи з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних адміністрацій лише  у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади  та органів   місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг);

до 1 березня 2021 року  посадова особа  виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає  заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України  «Про електронні документи та електронний документообіг», « Про електронні довірчі послуги». « Про захист інформації в інформаційно - телекомунікаційних системах»);

з 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи; заяви з необхідними документами ( після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь