ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ:
У відділі обслуговування громадян № 8 (сервісному центрі) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області по вул. Консульська 23л проводиться щоденний прийом громадян (окрім святкових та вихідних днів) з питань пенсійного забезпечення:
- понеділок - четвер з 8-00 до 18-00 (без перерви);
- п"ятниця з 8.00 до 16.45 (без перерви).
«Гаряча» телефонна лінія працює щоденно з 8-00 до 17-00 за телефоном 3-56-69.
Звертаємо увагу, що з метою покращення якості обслуговування громадян, Пенсійним фондом України запроваджено дистанційне обслуговування громадян та функціонування вебпорталу електронних послуг (сайт http://portal.pfu.gov.ua).
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації
- подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді скориставшись послугою "Автопенсія", на перерахунок пенсій (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
-
отримання інформації з персоніфікованого обліку (ОК-5, ОК-7, довідки про загальний трудовий та страховий стаж);
-
отримання інформації для пенсіонерів (довідка щодо нарахованої пенсії, перегляд даних електронної пенсійної справи, щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії);
- направлення звернення з будь-якого питання, що належить до компетенції Пенсійного фонду, та отримання відповіді без відвідування установи Фонду.
Останнім часом спостерігається велике навантаження щодо прийому громадян у відділі обслуговування. Це пов’язано із введенням карантинних обмежень та у більшості випадків зі зверненнями громадян Бердянського району, саме в першій половині дня (що зумовлено графіком транспортного сполучення). Звертаємося з проханням до мешканців міста Бердянська планувати свої відвідування до сервісного центру переважно у другій половині дня.