Послуга оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки
Відповідно до законодавства України кожен громадянин України, який досяг 14-річного віку, зобов’язаний отримати паспорт громадянина України.
Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
Паспорт виготовляється у формі картки, що містить безконтактний електронний носій.
Прийняття документів на оформлення здійснюється на підставі особистого звернення.
Паспорт оформлюється:
- з 14 до 18 років — на 4 роки;
- з 18 років — на кожні 10 років.
Терміни виготовлення паспорта:
- не пізніше ніж 20 робочих днів;
- не пізніше ніж 10 робочих днів.
Термін оформлення паспорта вперше (з 14 років) складає - 20 робочих днів.
Необхідний перелік документів
Оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки по досягненню 14-річного віку:
- Свідоцтво про народження;
- Паспорт громадянина України одного або двох з батьків;
- Довідка про реєстрацію місця проживання (за наявності).
- РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності)
* Особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання — під час оформлення паспорта може за бажанням подати запит на отримання РНОКПП з подальшим відображенням у паспорті.
Оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки:
- взамін паспорта зразка 1994 року (досягнення 25/45-річного віку);
- взамін паспорта зразка 1994 року (за бажанням);
- у разі закінчення терміну дії паспорта;
- у разі зміни інформації;
- у разі непридатності паспорта до подальшого використання;
Перелік документів:
- Паспорт громадянина України;
- Документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає
обміну (свідоцтво про шлюб/про розірвання шлюбу/про зміну імені/рішення
суду про розірвання шлюбу);
- РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності);
- Довідка про реєстрацію місця проживання (за наявності).
Видача паспорта
- Під час видачі паспорта проводиться процедура верифікації.
*Присутність особи, на ім'я якої було оформлено документ — обов’язкова.
У разі неотримання громадянином паспорта протягом трьох місяців з дня його надходження до ЦНАП готовий документ повертається територіальному підрозділу ДМС для подальшого зберігання.
У разі неотримання заявником паспорта протягом двох років у територіальному підрозділі ДМС з дня його оформлення він знищується. За письмовим зверненням заявника строк зберігання паспорта може бути продовжений до трьох років з дня його оформлення.
Транслітерація у паспорті:
Написання імені та прізвища особи латинськими літерами може бути виконано відповідно до:
- написання у раніше виданих документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
- документах, що підтверджують факт народження*;
- свідоцтва про зміну імені*;
- свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу*.
*Документи, видані компетентними органами іноземної держави та легалізовані в установленому законодавством порядку (якщо інше не передбачено міжнародними договорами) подаються з перекладом на українську мову та засвідчені нотаріально.
Написання прізвища особи латинськими літерами може бути виконано відповідно до:
- написання прізвища її дитини/батьків (або одного з них);
- написання прізвища одного з подружжя у раніше виданих їм паспортах;
- у тому числі в паспортних документах іноземця, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один із подружжя є іноземцями або особами без громадянства)*. Документ, подається з перекладом на українську мову та засвідчений нотаріально.
Особливості транслітерації детальніше